نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

کارت عروسی جالب در شهرستان ما

دوشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

نظرات  (۱۳)

از همراهیتون ممنون
دنبال شدید
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۱۸ ماهیِ نفس کِش! :)
چه جالب :)
خوشبخت باشن ایشالا :)
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۵۱ مجله ویترینو
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...
بسیار عالی
تشکر از مطلب مفیدتون
۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۹ محمد حسین امینی
خخخخخخخخخخخخ

اعتماد به سقف...باشه پوست نمیگیریم:)
سلام دوست عزیز چند وقته به سایت ما سر نمی زنید
لطفا تو این سایت هم عضو شوید. ممنون
آدرس سایت دوم:
http://iran-wall.rzb.ir
۲۶ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۲۵ 6997::پارت::1801
8073حسین بهجتی درود
مطلب کارت عروسی جالب شهرستان ما شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین چه در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

این آدرس سایت ماست:
www.partchap.ir
اینم شماره تماسمون:
02188756411-7119
عالییییییی بود.جالب
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۰۱ سیّد محمّد جعاوله
واقعا جالبه
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۲ زهرا بهرامی صدر
درباره ی من رو خوندم بهتون خدا قوت میگم قطعاآقا دستون رو خواهد گرفت

بی نهایت محتاج دعا هستم
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۴۰ علی رحمانی پور
عالی بود
چقدر باحاااال
خخخخخ

۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۲ ژله پرتقالی
وااااااااای خدا چه جالب
۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۴ زهرا بهرامی صدر
چقدر جذاب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">