نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶ ب.ظ

نظرات  (۱۷)

این  4 کامنت  آخری  چرا  اینطوری  زبان فارسی رو بکار بردند ؟؟؟؟!!!

+

نمی دونم اگر اینطور کامنتهای نامفهوم  وارد وبلاگم بشوند من چه پاسخی باید بهشون  بدم . یعنی زبان فارسی شون اینقدر ضعیف شده ؟؟؟؟

+

حدود 10 بار  این  4 کامنت  آخری رو خوندم ولی هیچی نفهمیدم .  شاید اگر انگلیسی می نوشتند  بهتر می فهمیدم .


۰۷ دی ۹۶ ، ۱۸:۲۱ Nintendo Switch Giveaway
این نخستین بار نیست که من یک بازدید سریع از این سایت پرداخت کنم، من در حال دیدن سایت این وب سایت dailly و
داده های دلپذیر را از اینجا دریافت کنید.
۲۱ آذر ۹۶ ، ۲۰:۳۷ cam4 token generator 2016 mega
این اطلاعات به همه توجه می شود. وقتی بیشتر می توانم پیدا کنم؟
من واقعا وبلاگ شما را دوست دارم.. رنگ های بسیار زیبا و
موضوع. آیا این وبسایت را خودتان انجام دادید یا کسی را برای انجام این کار استخدام کردید؟
برای شما؟ Plz پاسخ به من به دنبال طراحی وبلاگ من و
می خواهم بدانم کجا این را از آن گرفتم. متشکرم
۰۲ آذر ۹۶ ، ۱۹:۰۱ std screening near me
سلام به همه، چطور همه چیز را می بینم، فکر می کنم هر کس بیشتر از آن چیزی را می خواهد
این وب سایت، و نظرات شما برای افراد جدید بسیار خوب است.
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۱۴ ♥سرباز شیعه♥
سلام عزیز

ممنون که به ما سر زدین و دنبال کردین

ا کمال افتخار دنبال شدین

بازم سر بزنید

برای تبادیل لینک نیازتون دارم
۰۲ شهریور ۹۵ ، ۱۶:۰۶ سید مهدی عاشق علی
سلام
همه ی اینها کنار ، چیزی که من خیلی ازش نگرانم اینه که این دولت داره مثل داعشی ها که از هر جا میرن تمام اون شهر و منطقه رو ویران میکنن و زیرساختهاشو از بین میبرن که به گروه بعدی نرسه ، این دولت هم داره چنین کاری میکنه ، کافیه به قرار دادهای نفتیشون دقت کنین

سلام.

لطفا از مطالب جدیدمان بازدید کنید.

http://donyayema2.blog.ir/

http://donyayema3.blog.ir/

http://donyayema.blog.ir

http://mehre8.blog.ir/

                                                     متشکرم. موفق باشید

بابا پدرمونو در آورد حتم دارم از همون ابتدا جوجه ایی در کار نبود....  خدا کنه برا دور بعدی مردم چشم و گوششون باز بشه
پاسخ:
درست میفرمائید
انشالله مردم انتخاب درست تری انجام بدهند
ممنون از حضور شما
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۶ نسل چهارمی
ابراز سلیقه ی سیاسی زودهنگام است برای من :)
فعلا سپاس از دنبال کردن تان...
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۲۳ رادیو عاشقی
من چ بدونم...
در هر صورت موفق باشید
۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۲۷ مجله ویترینو
+++++++++++++++++
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۴۹ زهرا بهرامی صدر
احمدی نزاد انصافا بد نبود...

خدانکنه ولی فک کنم شمردن جوجه ها در به اتمام رسیدن 4سال بعد باشه..............
پاسخ:
احمدی نژاد نسبت به روحانی بسیار بهتر بود 
ولی در کل رئیس جمهور شدنش به ضرر است که خارج از حوصله نوشتاری هست
سلام
مطلب خوبی بود.
موفق باشی.
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۲۴ محمد حسین امینی
جوجه
باشه جوجه های روحانی برا آمریکا رو میشماریم
برا ما که کاری نکرد
پاسخ:
فکر کنم اونجا رای بیشتر بیاره

ممنون که اومدی
-
عشق است احمدی نژاد
پاسخ:
احمدی نژاد هم فایده نداره رفیق
انشالله گزینه بهتر میاد که لبخند رضایت رو لبای رهبرم بنشیند
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۳ سیّد محمّد جعاوله
جوجه ها
از اول هم مردش نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">