نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۹ ق.ظ

امروزه حکم نان و آب دارد ، به جان خودم اگر نباشد چند در صد مردم از نداشتن نت و شبکه های اجتماعی روانه دیوانه خانه می شوند که اولیش منم ، دومیش هم حتما یکی دیگه هست لبخند انشالله شما نباشید

لامصب گیرایی بالایی هم دارد ، چه میشه کرد ، فوق العاده جذاب و بدون اینکه لحظه ای احساس خستگی کنی ، زمان مثل موشک حرکت میکند

کاش پشت چراغ قرمر ها هم وای فای مفتی داشت تا مردم بخاطر چند دقیقه و شاید هم چند ثانیه برای ماشین جلویی ، بوق نمی زدند و فحش نمی دادند

البته قرار شده برم این طرح رو برای برادران پلیس راهنمایی و رانندگی مطرح کنم ، فکر کنم استقبال کنند و جایزه هم به من تقدیم کنند

تمام هم و غم ما شده لایک گرفتن و نظر دریافت کردن و در مباحثات اعلام نظر کردن ، تنهایی و در لاک خود بودن ، همیشه آنلاین بودن ، کشتن زمان 

خلاصه رفیقان درجه یک ما شدند تلگرام  و  واتس آپ و لاین و کوفت و زهرماراخم

حرف واسه گفتن زیاد دارم ولی حیف که شما حوصله خوندن ندارید

در هر صورت این کاریکاتورها خودشان به تنهایی ، دنیایی از حرف هستند

حداقل برای من تلنگری بود که لااقل اعتیادم رو کمتر کنم و وقت با ارزشم رو برای کارهای مفید تر از جمله کتاب خواندن صرف کنم

امیدوارم شما هم مثل بنده تصمیم جدی بگیرید



نظرات  (۱۵)

من جای شما بودم نمی رفتم بگم به پلیس الان میگن 20 تومن بده بعد بگو.
تازه بعدش که بگی بهتون میگن بودجمون کجا بود؟؟و هزار حرف دیگه.
کاریکاتور های جالبی بود
تشکر
یاعلی

پاسخ:
برادران پلیس خوب هستند ولی به شدت اهل مادیات خخخ

ممنون از حضور شما 
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۴۴ ژله پرتقالی
میشه تقریبا گفت منم یکیش ایشالا همگی به راه راست هدایت شیم خخخخخ
پاسخ:
بله انشالله 
سلام
امان از افراط و تفریط که پدر همه را درآورده!
خیلی جالب و عالیه
تشکر
پاسخ:
ممنون از حضور شما 
آیا از این دنیا خسته اید؟ از دست خودتان هم؟ شما هم چون ما به دنبال دستی می گردید که دستتان را بگیرد از این همه گناه بیرون بکشد؟
چه دستی از دست شهیدان مطمئن تر برای به دست آوردن خدا؟ تنها کمی عشق می خواهد و ایمان و اراده، عشق به انوار مقدسی که هیچ گاه نمی گذارند زندگی هایمان در تاریکی غرق شود، ایمان و اعتماد به آنها که فعال لما یشاء اند و کمی هم اراده که دستتان را به سویشان ببرید و عهد ببندید برای ترک گناه و همراهی و همپایی با آنان.
حال مایلید با شهدا میثاق ببندید؟

+ منتظر حضور گرمتون در تا شهدا هستیم...
با قراردادن بنر یا لینک تا شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سهیم باشیم.
موفق باشید.
یا علی
پاسخ:
سلام
به جان خودم ازدست این دنیا خسته نیستم.. خخخ
چشم حتما 
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۷:۲۹ ♥سرباز شیعه♥
مثله همیشه عالی

بی نظیری
پاسخ:
ممنون از حضور شما 
حسین بهجتی partchap partlist - partcalendar.com
dar zemn
matlab jaleb bood ;) :
حکایت امروز جامعه و جوانان ما در فضای مجازی
واقعا زیبا و عالیه. موفق باشید
پاسخ:
ممنون از حضور شما 
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۲۰ محمد حسین امینی
جای فکر داشت

البته من که تویه هیچ شبکه اجتماعی عضو نیستم:)
پاسخ:
خداروشکر 
ممنون از حضور شما 
خیلی جالب وجای تامل داشتند
پاسخ:
ممنون از حضورتون
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۶:۰۱ خانــــAliـــوم ^_^
خیلی عالی بود
ان شاء الله که همه بتونن ازین تصمیما بگیرنو موفق بشن :)
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم 
ممنون از حضور شما 
انشالله که بتونیم
موفق باشید 
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۲۵ محمد حسین صادقی
مثله همیشه عالی
پاسخ:
ممنون
موفق باشید 
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۵۸ فرناز فرزان
کاریکاتورا خیلی بامزه بودن. امیدوارم بتونیم ترک کنیم. 
پاسخ:
انشالله خدا کمک کنه
موفق باشید  
۰۳ شهریور ۹۵ ، ۰۱:۰۶ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
هعییییییی کاش اصلا نمیفهمیدم اینترنت ینی چی .... 
پاسخ:
اره ای کاششششششش

موفق باشید 
چفد جالب بودن
میگم هر چن وقت یک بار کاریکاتور حتما بذارید
پاسخ:
ممنون

چشم حتما


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">