نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۱۷ ب.ظ

۶

در این هیاهوی سیاسی کشور و تخریب بی امان دولت احمدی نژاد توسط روحانی و کابینه اش و رسانه های وابسته به دولت که علت اون هم بخاطر عدم کارایی و شعار هایی که قبلا وعده آنها را داده بودند که به قول بعضی ها احمدی نژاد برای روحانی شده مثل مدرسان شریف یعنی چه الان میگم ...

روحانی : کشور دچار تورم است .......... همش مال دولت قبله

روحانی :کشور دچار تحریم شد............ مقصر دولت قبل

روحانی : شغل ایجاد نشده ............... دولت قبل پول ها رو خورده

روحانی : تحریم برداشته نشد.............. دولت قبل رفته با آمریکا صحبت کرده که توافق نکن وگرنه من میدونم و تو ، آمریکا هم گفته چشم

روحانی : اقتصاد مفتضحه .................. همش تقصیر احمدی نژاده

برو تو نت سرچ کن میفهمی من چی میگم

 خلاصه کار ندارم که کدومش درسته و کدومش اشتباه

ولی خودش اومد گفت صد روزه همه چیز رو حل میکنم

خودش گفت دروغ نمیگم

خودش گفت چرخ سانتریفیوژ و چرخ زندگی مردم باید بچرخه ولی هر دوتا چرخ رو پنچر کرد

خودش گفت کلید دارم ولی نمیدونستیم که کلیداش کار نمیکنه

خودش گفت مردم نباید دست دراز کنند به دولت و ماهی 45 تومان بگیرن من کاری میکنم کارستون

داخل برانتز بگم نزدیک بود انصراف بدم از یارانه خداروشکر اینکارو نکردم خخخخخ

بماند حرف زیاده

اما این طرف احمدی نژاد هم دوباره توهم زده و خیلی ریلکس داره دوباره از امام و رهبری میگه

آخه مرد مومن یادمون نرفته چه قدر یک دنده  و خود رای بودی

حرف رهبر رو زمین میزدی و باش قهر کردی و 11 روز خونه نشین شدی

یادمون نرفته که یکشنبه سیاه بوجود آوردی

یادمون نرفته که ما بچه حزب اللهی ها چقدر برات زحمت کشیدیم تا رای بیاریی ولی آبرمون رو بردی

و خیلی چیزای دیگه که وقتی فکر میکنم حسرت میخورم بهش رای دادم  البته 6 سال اول فوق العاده بود ولی بعد زد تو جاده خاکی و چسبید به مشایی 

داخل پرانتز هم باید بگم که خداییش اگر احمدی نژاد اینکارها رو نمی کرد تاریخی ترین و یکی از بهترین رئیس جمهورهای ایران بود خدمات در دولت احمدی نژاد بسیار قابل دفاع تر است نسبت به دولت روحانی که مجالی برای توضیح نیست اینو گفتم که گوشه ذهنتون باشه

وقتی که به رهبرم سید علی فکر میکنم دلم کباب میشه تا حالا رئیس جمهوری که دست راستش باشه پیدا نشده و هرکدوم که اومدن یه جورایی خواب رو از چشمان رهبرم برداشتن

رفسنجانی

خاتمی

احمدی نژاد

و حالا هم روحانی

آرزو میکنم که انشالله سال 96 یه نفر انتخاب بشه که بر لبان سید علی لبخند رضایت بشینه

نظرات  (۶)

این وب سایت عالی واقعا تمام اطلاعات و حقایق مورد نیاز را دارد
این موضوع و نمی دانست چه کسی بپرسد
۱۴ مهر ۹۶ ، ۰۲:۱۴ real psychic readings
من خیلی خوشحالم که این صفحه را پیدا کردم من می خواهم از زمان شما تشکر کنم
فقط برای خواندن فوق العاده! من قطعا از هر کمی از آن لذت می برم و شما را به عنوان مورد علاقه به نگاه نگاه نجات داد
چیزهای جدید در سایت شما
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۹:۳۲ حامد عبدالهی
آقای احمدی نژاد خیلی بهتر بود
باور کنید ناامیدی که الان بر جامعه حاکمه رو با هیچ اسیدی نمیشه شست. بخصوص قشر فقیر و بیکار جامعه
پاسخ:
احمدی نژاد در بعضی موارد فوق العاده بود
ولی حیف که خودشو ضایع کرد
انشالله رئیس جمهور آینده فردی بشه که این حس رو نابود کنه
۲۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۰ کلنگ همساده پسر
من بیایم چطور است؟
فقط احمدی نژادددددددددددددددد
سلام
با فالو همدیگه موافقین؟
اگه فالو کردین حتما خبر بدین منم فالو کنم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">