نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۳۵ ق.ظ

۹

سال پیش تو وب گردیم برخورد کردم با یه مطلبی ، خیلی برام جذاب بود

وقتی که پیگیری کردم رسیدم به این کتاب

این کتاب تبیین مبانی عمقی و نظری اسلامی در سلسله مباحث پیرامون قرآن کریم هست که رهبر انقلاب قبل از پیروزی انقلاب در ماه رمضان داشتند

اگر آمدی برای ثبت نام در کلاس رهبری

این کتاب واقعا یه کلاس به تمام معنا می باشد و به نظر بنده  هزینه ثبت نام رو صرف هزینه خرید این کتاب کنید

مطالب این کتاب هم برای عموم مفید است چونکه از قرآن کریم مطرح شده است

بسیار کتاب زیبا و مفیدی است

بهتون پیشنهاد میکنم حتما بخونین

دانلود pdf

جهت سفارش خرید این کتاب

نظرات  (۹)

۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۳۸ عباسِ امیر
سلام 
من نویسنده وبلاگ فاتق هستم.هدف ما نشر مطالب مهدوی و اثبات ولایت و رد شبهه و... است 
راستش برای اینکه ما تو فضای مجازی موفق باشیم و بتونیم جبهه فرهنگی رو هم فتح کنیم، باید پشت هم باشیم و از هم حمایت کنیم.

بنابراین اگر زحمتی در قسمت دنبال کنندگان وبلاگ من عضو بشید و مطالب وبلاگ fategh.blog.ir رو دنبال کنید و نظر بذارید.
البته بنده وبلاگ شما رو دنبال میکنم 


Fategh.blog.ir 
باشد که در ظهور حضرت صاحب الزمان موثر باشیم
باشد که باشیم 
عباسِ امیر
پاسخ:
ممنون که اومدید
دنبال شدید
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۴ سیّد محمّد جعاوله
متشکرم
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۰ وحید جعفری
سلام
وب خوبی دارید.
به وبلاگ منم سری بزنید و دنبالم کنین.
ممنون از لطف بی پایانتون
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۲ مهدی علیلو
سلام دنبال شدید لطفادنبال کنید
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۰ صادق زمانی
ممنونم حسین جان
پاسخ:
خواهش
موفق باشید 
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۱ د‌ل‌باخته ..
سپاس
پاسخ:
خواهش
موفق باشید 
سلام :
ممنونم
پاسخ:
علیکم السلام 
موفق باشید 
۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۷ مجله ویترینو
سپاس
پاسخ:
خواهش میکنم 
موفق باشید 
تشکر
پاسخ:
خواهش
موفق باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">