نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

عشق های صورتی امروزی

جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۸ ب.ظ

در محل کارم یه شخصی بود که خیلی دنبال  دخترا بود همیشه با چند نفر مکالمه می کرد

با متلک بهش گفتم چقدر معشوق داری نکنه میخوای با همشون ازدواج کنی

با لبخندی که به لب داشت بهم گفت :نه نه اصلا

بهش گفتم اصلا قصد ازدواج داری ؟

گفت :  آره ولی هنوز عشقم رو پیدا نکردم

بهش گفتم : تا کی قراره همینطوری به گردش خودت ادامه بدی به نظرم کار خوبی نیست که داری انجام میدی

گفت : چه کنم هنوز نیمه گم شده ام رو پیدا نکردم

بهش گفتم : نیمه گم شده شما باید چه مشخصاتی داشته باشه

گفت : ملاک اول من اینه که حتما باید ظاهر زیبایی داشته باشه

تا اینو گفت ، بهش گفتم : خب ، پس رنگ عشق تو صورتی هست

 

گفت : یعنی چی ؟ رنگ صورتی خوبه ؟

با خنده ای گفتم : نه ، اتفاقا اصلا خوب نیست

با کنجکاوی پرسید :میشه یکم بیشتر توضیح بدی ، یعنی چی عشق صورتی

بهش گفتم : یعنی همینی که شنیدی

بهم گفت : شوخی نکن ، جواب منو بده

بهش گفتم : تو یکم فکر کن ، و به حرفی که زدم دقت کن

گفت : من حوصله فکر کردن ندارم ، بگو دیگه

منم نخواستم زیاد معطلش کنم بهش گفتم : یعنی اینکه ملاک یه عمر زندگی رو فقط در صورتی میبینی که با گذشت چند سال از بین میره و اصولا زندگی به وجود آمده از  چنین عشق هایی  سریع از هم می پاشه

وقتی که داشتم توضیح میدادم نگاهش پایین بود و انگار توقع چنین چیزی رو نداشت ، منم زیاد سخنرانی نکردم ، چونکه احساس کردم حرفم تلنگری بر روحش بود

ازش خداحافظی کردم و با سرعت رفتم تا یکم بیشتر فکر کنه و مزاحمش نباشم

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۵

نظرات  (۱۰)

تلنگرتون خوب بود....
پاسخ:
ممنون از حضور شما 

سلام

با شما موافقم حقیقتاً عشقی که صرفاً زیبایی ظاهری معشوق مدنظر باشد...پایان خوبی برای آن نمی توان متصور شد...

پاسخ:
ممنون از حضور شما 
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۰۲ ف.ع ‏ ‏‏ ‏
روز به روز در حال افزایشه این نوع عشق ها متاسفانه ...
سلام بلاگی عزیز
بنده یک سایت درباره استان اصفهان ساخته ام.
اگردوست داری اصفهانوبشناسی به سایتم سربزن
سوغات های اصفهانو بشناسی به سایتم سربزن
آثارتاریخی اصفهانوبشناسی به سایتم سربزن
اگه دوست داری زبان شیرین اصفهانی را یادبگیری به سایتم سربزن
همراهی شماموجب دلگرمی بنده برای نوشتن مطالب بهتردرباره اصفهان تشویق میکند
---------------------------------------------------
اگراصفهانی هستی مطالبت رابرام ازطریق ارتباط مابفرست تابانام خودتان منتشرشود
----------------------------------------------------
نظردادن ودنبال کردن فراموش نشه ها
**موفق باشید**
زیبایی هم لازمه اما کافی نیست
سلام
عالی بود

۲۷ تیر ۹۵ ، ۱۸:۰۹ صادق زمانی
اینجورآدمها تشنه هستن و فکر میکنن آب میخورن اما در واقع زقوم می‌خورن ... همون میوه معروف جهنم که هرچی میخوری تشنه تر میشی و عذابت سخت تر میشه ... به امیدهدایت همه
۲۶ تیر ۹۵ ، ۱۷:۰۳ علی رحمانی پور
آفرین خیلی جالب بود
متاسفانه تعداد این عشق های صورتی کم نیست و شاید یکی از دلایل آمار رو به رشد طلاق ها در ایران همین باشد.
ان شاالله خدا به همه ی جوون های ما تقوا عنایت کنه
۲۵ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۴ سرباز صفر
سلام
به بحث داغ سرباز صفر دعوتتون میکنم
مشکل حقوق های نجومی از کجاست؟ حقوق مدیران چقدر باید باشد؟ نظر شما چیست؟
http://sarbaz0.blog.ir/post/1404
http://sarbaz0.blog.ir
منتظر شما هستیم
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">