نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ

روز دحو الارض

شنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۸:۳۱ ب.ظ

فردا روز دحوالارض هست ، روزی که اولین جای زمین سر از آب بیرون در آورد و  خشک شد، خشکی زمین از کعبه شروع و گسترده شد روز بیست و پنجم ذی القعده ، یکی از آن چهار روز است که در تمام سال به فضیلت روزه ممتاز است و در روایتی روزه اش مثل روزه هفتاد سال است و در روایت دیگر کفّاره هفتاد سالست و هر که این روز را روزه بدارد و شبش را به عبات بسر آورد از برای او عبادت صد سال نوشته شود و از برای روزه دار این روز هر چه در میان آسمان و زمین است استغفار کند و این روزی است که رحمت خدا در آن منتشر گردیده و از برای عبادت و اجتماع به ذکر خدا در این روز اجر بسیاریست و از برای این روز به غیر از روزه و عبادت و ذکر خدا و غسل دُو عمل وارد است.( رجوع شود به مفاتیح )

نظرات  (۱۲)

به من گفتن اطلاع رسانی کنم فردا روز تولد زمینه
خونواده ی منم اشتباهی روزه گرفتن:)
سایت تبیان درموردش گفته.
پاسخ:
ممنون از اطلاع رسانی شما
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۳۷ زهرا بهرامی صدر
هرسال روز دحوالارض رو توکلاس حفظ قرانمون جمع میشدیم ودعاها رو میخوندیم و امسال...........
پاسخ:
انشالله امسال خودتون میخونید
۰۷ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۸ محمدعلی میری
سپاس دوست عزیز.
پاسخ:
خواهش بزرگوار
من اولین بار هست در مورد این روز میشنوم...در وب شما و دوست دیگری این جریان را متوجه شدم...مرسی از اطلاع رسانیتون...
تصویر پرو فایل این وب عجیب به آدم حس آرامش میده...
پاسخ:
خدا رو شاکرم که باعث اطلاع رسانی چنین روز گرامی شدم
ممنونم از شما
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۲:۱۵ ژله پرتقالی
منم نمیدونستم، تشکر
سعی میکنم حتما اعمالشو انجام بدم بی شک مقداری از ثواب اعمال فردای ما مال شماس
پاسخ:
انشالله همه توفیق داشته باشند 
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۴۸ فرناز فرزان
سلام
من اطلاعی از روز دحو الارض و فضیلتش نداشتم. خیلی ممنون که خبر دادید.
پاسخ:
خداروشکر که اطلاع رسانی کردم
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۱ محمد حسین صادقی
سپاس واقعا مطلب مفیدیه
نمی دونستم

ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم انشالله اعمالش رو انجام بدید 
ممنون از اطلاع رسانیتون
موفق و مانا باشید
یاعلی
پاسخ:
خواهش میکنم
انشالله به ثوابش برسید
خوب است
پاسخ:
بله بسیار خوب است
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۴۱ ♥سرباز شیعه♥
متشکرم از خبرتون

ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم 
۰۶ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۳۲ سیّد محمّد جعاوله
سپاسگزارم.
پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">