نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ب.ظ

۶

فیش حقوقی اما این کجا و آن کجا

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۰۴ ب.ظ

فیش کارگران کارخانه کیمیا سرام شهرستان میبد که با درآمد ماهی 1.300.000 تومان رقمی برای شهدای مدافعان حرم اختصاص داده اند

و اما فیش های نجومی که پول های ملت رو برای جیب خود حلال میدانند

دانلود گزارش صدا و سیمای یزد در مورد فیش های حقوقی کارگران کارخانه کیمیا سرام میبد

نظرات  (۶)

🍀 خدمت شما دوست گرامی سلام عرض میکنم.

وبلاگ شما را دنبال میکنم.

با وبلاگ کسب و کار موفق  در خدمت شما هستم. بسیار خوشحال میشوم وبلاگ مرا دنبال کنید و عضو کانال های من

 شوید.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 

🌺 همزمان با دهه کرامت، پایگاه اینترنتیکسب و کار موفقبا  رابطی جدید به روز شد.🌺



احسنت.
مطلب خوبی بود
عدالت مرد
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۱۹ مجله ویترینو
عالی بود...
اجرکم عندالله
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۱۶ ماهیِ نفس کِش! :)
عدالت اینجا مرده ...
۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۹ محمد حسین صادقی
خوشا به سعادتشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">