نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

لیاقت افسری جنگ نرم ندارم ولی دوست دارم سرباز گوش به فرمان باشم

نون والقلم

نظم جدید جهانی در حال شکل‌‎گیری است اما برخی هنوز معتقدند باید تسلیم غرب شد
اما سؤال اصلی این است که وظیفه ما در این برهه حساس چیست؟
1- واقعیات جهان و منطقه را به درستی درک و از تحلیل غلط و واژگونه پرهیز کنیم
2- آمادگی برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی، از طریق قویتر کردن کشور
«علم و فناوری»، «اقتصاد»، و «فرهنگ» را سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور
در میان سه عنصر کلیدی برای افزایش اقتدار کشور، «فرهنگ» از همه مهمتر است زیرا با باورها و عقاید مردم مرتبط است

آخرین نظرات

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

۱

راه اندازی منوی جدید وب " سخنرانی های ناب "

چهارشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۵ ب.ظ

********************************************************************************

برای شروع بهترین سخنرانی و تحلیلی ترین سخنرانی در حوزه دین رو به شما معرفی می کنم تا یکم ذهنتون و معرفت و شناخت خودتون رو ارتقاء دهید

گام اول این است که این 24 جلسه سخنرانی استاد عظیمی رو که موضوع آن " دین فطری " هست رو  گوش بفرمائید 

استاد عظیمی

دانلود 24 جلسه سخنرانی دین فطری

********************************************************************

گام دوم گوش دادن به سخنرانی استاد پناهیان ، که به شما می گوید تنها مسیری که شما می توانید به اهداف خود ، سعادت و خوشبختی برسید یک چیز است

پس خواهشا این چهل سخنرانی رو گوش کنید تا به گام سوم برسیم

دانلود صوت و متن سلسله جلسات تنها مسیر قسمت اول

نظرات  (۱)

۲۳ مهر ۹۶ ، ۰۲:۱۱ real psychic readings
آیا تا به حال برای ایجاد یک کتاب یا نویسنده مهمان در نظر گرفته اید؟
در وب سایت های دیگر؟ من یک وبلاگ بر مبنای موضوعات مشابهی که در آن بحث می کنید، دارم و واقعا دوست دارم شما را داشته باشم
برخی از داستان ها / اطلاعات را به اشتراک بگذارید. مخاطبانم را می شناسم
از کار شما قدردانی می کنم اگر حتی از راه دور هستید
علاقه مند، مایل به ارسال نامه ای به من هستید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">